Her kan du ta kontakt med oss for å få et tilbud på Fixit, og det er selvfølgelig helt uforpliktende. Fyll ut skjemaet og vi vil ta kontakt med deg så fort som mulig. Du kan også bruke dette skjemaet til å sende en forespørsel dersom du ønsker å avtale et møte, eller har andre spørsmål. Vi ser fram til å høre fra deg!
Det er viktig for oss at våre partnere får en god start! Alle våre salonger får gratis support av ekspertene i vårt kundesenter, og vi er her for å bistå deg så godt som mulig.
Salongen får sin egen rådgiver hos Fixit som jobber med våre partnere i ditt område. Denne personen tar ansvaret for hele vår leveranse til din salong, og bidrar til at salongen opplever det som trygt og enkelt å bytte til Fixit.
Din kunderådgiver besøker salongen og gjennomfører en installasjon av Fixit, slik at du slipper stresset med å ordne det selv. Vi setter opp din butikkdata, POS-utstyr, bankterminal med mer, og ordner med flytting av kundedata fra et gammelt system når det er aktuelt.
Når Fixit er installert må ledere og ansatte gis nødvendig opplæring. Salongens kunderådgiver holder kurs i salongen og gir grunnleggende opplæring i bruk av Fixit. Videre får salongens medarbeidere nødvendig kursing av vårt kundesenter ved behov.