Fixit er kjent for rask og enkel timebestilling. Kundene elsker å booke timer med Fixit-appen! I tillegg er din salong synlig på Fixit.no og får sin egen timebestilling på hjemmesiden.
Med appen Fixit Timebestilling kan kundene bestille time med sin mobiltelefon. Appen er tilgjengelig både for iOS-, Huawei- og Android-telefoner, og er utformet slik at den tilpasses hver enkelt salong. I appen kan du lage tilbud, kampanjer og kommunisere ut nyheter og ønsket innhold til kundene dine. Les mer om appen Fixit Timebestilling.
For timebestilling via salongenes hjemmesider får du egen side for bestilling av behandlinger, produkter og gavekort. Dette er en enkel løsning, som tilpasses både små og store skjermer på alle enheter. Kunden kan altså bruke en data, iPad eller annen form for skjerm: det vil uansett være effektivt og enkelt å bestille på din hjemmeside.
Kunder som søker etter frisør- og velværetjenester på nett kan finne sin nye favorittsalong på Fixit.no. Vi markedsfører alle salonger via Fixit.no, og jobber hele tiden med å optimalisere portalens posisjon i søkeresultat, søkeordsannonser m.m., slik at nettopp du skal få flere nye kunder.
Ikke helt ferdig med timebestillinger på telefon? Salongens medarbeidere kan kjapt registrere timebestillinger på butikkdatamaskinen, og dette synkroniseres effektivt med de bestillinger som kommer inn via app eller hjemmeside. Du skal aldri være redd for at det skjer en dobbelbooking: vårt system jobber kjappest i bransjen!
Fixit har en innebygget funksjonalitet for å foreslå rebooking av kunder som har gjennomført et besøk i salongen. Dette skal gjøre det enkelt for de ansatte å huske å tilby ny time med en gang. Videre kan salongen måle hvor dyktige ansatte og salongen som helhet er til å gjøre nye timeavtaler med kunder gjennom rebooking. Det skal være gøy å se at man gjør det bra!
I Fixit Online kan ledere produsere rapporter som viser antall timebestillinger som gjøres i salongen innenfor en gitt tidsperiode. Du kan se timebestillinger som er gjort i appen, på nett og på portalen Fixit.no – og i tillegg timebestillinger som er kommet inn på andre måter, som for eksempel via telefon.