Maria Nila har signert avtale med Fixit!

Maria Nila skal tilgjengeliggjøre alle sine produkter for digital varebestilling i Fixit Produktkatalog.

I en årrekke har det vært viktig for Fixit å effektivisere varebestillingen som gjøres i salong, og få så mange leverandører som mulig med på laget. Nå blir Maria Nila integrert i Fixit Produktkatalog, som gjør at alle Fixit-kunder kan bestille Maria Nila-varer digitalt!

Hvordan fungerer det?

Varebestilling gjør salongen ut fra sitt behov, og bestillingen går rett inn i Maria Nilas systemer. Kundene får også teknologirabatt på bestillingen. Bestillingen sendes til salongen, og når det er på tide å ta varemottak får salongen en digital pakkseddel. Denne scannes ved hjelp av strekkode, og så er varemottaket gjort på 1-2-3! 

Maria Nila – et helt spesielt merke

Frank Rozario, Country Manager i Maria Nila, forklarer at alle produkter er sulfat- og parabenfrie, produsert i Sverige og utviklet av kjærlighet til dyrene og miljøet.

– Vi ser at det er en trend som er her for å bli. Utvikling og forskning har kommet så langt at vi skal skåne miljø og [prioritere] dyrevern så godt vi kan, forklarer Rozario.

Emballasjen er også klimakompensert gjennom Plan Vivo, og alle produktene er sertifisert av PETA, Leaping Bunny og Vegan Society. Ved å tilby profesjonelle produkter av høy kvalitet, gjør Maria Nila det enkelt for alle å ta et skritt mot en mer bærekraftig og vennligere verden.

Innen kosmetikk er det ikke nødvendig [å ha] ingredienser som stammer fra dyr.

Klar for å komme ut i markedet

Under koronapandemien har Maria Nila holdt både digitale konferanser og kurs, og kommunisert mye med sine salongkunder på sosiale medier. Nå gleder de seg til en framtid der man kan komme enda mer ut i markedet, og benytte tid på å øke produktomsetning i salongene.

– Nå vil vi også ha mer tid til å snakke om andre ting enn selve bestilling. Da skal vi sette fokus på de tingene som skal hjelpe salongene på å drive mer økonomisk, øke salget, øke betjening og omsetning totalt sett, forteller Rozario. 

Maria Nila-produkter er nemlig utviklet for å være enkelt å selge – og forstå! 

 – Hele vår produktportefølje er jo utviklet for frisørene, og her har vi vært ekstremt nøye i produktutviklingen med tanke på tydelighet i kombinasjon med svært effektive ingredienser, forklarer Theodore Liffner, Head of Sales Nordic i Maria Nila.

Og Maria Nila har uten tvil blitt en favoritt hos sluttkundene, men også hos salongene.

– Salongene har tatt fantastisk godt imot oss i denne oppstartsperioden. Vi vil rette en stor takk til dem; uten den gode mottagelsen hadde vi definitivt ikke vært der vi er i dag, avslutter Rozario. 

Kontakt oss om Fixit!