Bli kunde hos Fixit!

For oss er hver eneste kunde spesiell. Vi har et stort hjerte med plass til flere salonger, og hos oss kan du være sikker på at du og din salong blir ivaretatt best mulig. Vi er glad i å kalle våre kunder for partnere, fordi vi er sammen om å finne verktøyene som gjør at nettopp din salong lykkes. Dine drømmer er viktige for oss, og det er sammen vi kan bli best! Når du blir Fixit-partner får du derfor din egen kunderådgiver, som følger deg på veien videre.

Få et tilbud

Her kan du ta kontakt med oss for å få et tilbud på Fixit, og det er selvfølgelig helt uforpliktende. Fyll ut skjemaet og vi vil ta kontakt med deg så fort som mulig. Vi ser fram til å høre fra deg! 

Hva skjer når jeg har blitt Fixit-kunde?

Det er viktig for oss at våre partnere får en god start! Alle våre salonger får gratis support av ekspertene i vårt kundesenter, og vi er her for å bistå deg så godt som mulig.

Du får tildelt din egen kunderådgiver

Salongen får sin egen rådgiver hos Fixit som jobber med våre partnere i ditt område. Denne personen tar ansvaret for hele vår leveranse til din salong, og bidrar til at salongen opplever det som trygt og enkelt å bytte til Fixit.

Vi installerer Fixit i salongen

Din kunderådgiver besøker salongen og gjennomfører en installasjon av Fixit, slik at du slipper stresset med å ordne det selv. Vi setter opp din butikkdata, POS-utstyr, bankterminal med mer, og ordner med flytting av kundedata fra et gammelt system når det er aktuelt.

Vi gir god opplæring

Når Fixit er installert må ledere og ansatte gis nødvendig opplæring. Salongens kunderådgiver holder kurs i salongen og gir grunnleggende opplæring i bruk av Fixit. Videre får salongens medarbeidere nødvendig kursing av vårt kundesenter ved behov.