Bilder av de ansatte kan gi deg økt booking!

Du scroller gjennom de ansatte når du skal finne ledig time, og enkelte personer har ikke bilde over navnet sitt. Det føles litt tryggere å velge personen med bilde, ikke sant? Vi gir deg tre gode grunner til hvorfor du bør ha bilde av de ansatte i appen og på nettsiden!

Tekst: Amalie Espedal

1: Bilder skaper trygghet

Den aller viktigste grunnen til å ha bilde av de ansatte, er at det er en trygghet for kundene å vite hvem de bestiller hos. Det gjør at også at nye kunder blir møtt av et “kjent fjes” når de kommer til sin aller første time. 

2: Bilder hjelper kunden å velge riktig

Det er fort gjort å glemme navn, og bilder av de ansatte gjør det enkelt for kundene å kjenne igjen de ansatte. Det er enklere for kunden å trykke “bestill time” når han eller hun er sikker på å møte den de ønsker, og bilder sikrer dette for kundene dine. 

3: Bilder skaper identitet

De ansatte er en del av salongens identitet og merkevare. Bilder gir en personlig touch i appen eller på din nettside, som kan skape økt tillitsfølelse blant kundene. Se for deg at du selv skal bestille en et produkt på internett, men det har ikke produktbilde. Du vet hvordan produktet ser ut, men du hadde følt deg tryggere på å bestille den hvis bildet var på plass – det visuelle gir en ekstra sikkerhet!

Hva leverer Fixit?