Timebestilling

Fixit er kjent for rask og enkel timebestilling. Kundene elsker å booke timer med Fixit-appen!

La kundene bestille time 24/7 med Fixit-appen!

Med appen Fixit Timebestilling kan kundene raskt og enkelt bestille time med sin mobiltelefon. Appen er tilgjengelig både for iOS- og Andriod-telefoner, og hver uke gjøres det i snitt 15 000 timebestillinger – døgnet rundt. Det er viktig for oss at appen føles som din app. Vi har derfor utformet appen slik at den tilpasses hver enkelt salong. Dette er viktig for at du skal kunne skape lojale kunder, og få markedsført appen som din egen. Den er derfor helt personlig, og gir salongen din flere gode verktøy for å drive effektiv markedsføring! Du kan utforme tilbud, kampanjer og kommunisere ut nyheter til kundene dine. Du kan også selge digitale gavekort i appen, så dine kunder enkelt kan gi bort samme opplevelse de selv får hos deg. Les mer om appen Fixit Timebestilling.

«Vi er tilgjengelig for våre kunder 24 timer i døgnet, og kundene vår elsker det.»

Fixit Nettbestilling: la kundene bestille time på din egen hjemmeside!

For timebestilling via salongenes hjemmesider tilbyr vi en løsning som heter Fixit Nettbestilling. Kunden kan klikke seg inn på din hjemmeside, og direkte bestille time herfra! Dette er en enkel løsning, som tilpasses både små og store skjermer på alle enheter. Kunden kan altså bruke en data, iPad eller annen form for skjerm: det vil uansett være effektivt og enkelt å bestille hos deg.

Fixit.no: vår portal

Kunder som søker etter frisør- og velværetjenester på nett kan finne sin nye favorittsalong på Fixit.no. Vi markedsfører alle våre partnere via Fixit.no, og jobber hele tiden med å optimalisere portalens posisjon i søkeresultat, søkeordsannonser m.m., slik at nettopp du skal få flere nye kunder. 

«Telefonen har nesten sluttet å ringe, men timelistene fyller seg opp.»

Timebestilling i din salong

Ikke helt ferdig med timebestillinger på telefon? Vi forstår selvsalgt at mange kunder foretrekker å snakke med sin favorittbehandler personlig over telefon, eller komme innom salongen. Derfor kan salongens medarbeidere kjapt registrere timebestillinger på butikkdatamaskinen, og dette synkroniseres effektivt med de bestillinger som kommer inn via app eller hjemmeside. Du skal aldri være redd for at det skjer en dobbel-booking: vårt system jobber kjappest i bransjen!

Rebooking

Det er gull verdt å avtale en ny time på stedet! Fixit har en innebygget funksjonalitet for å foreslå rebooking av kunder som har gjennomført et besøk i salongen. Dette skal gjøre det enkelt for de ansatte å huske å tilby ny time med en gang. Videre kan salongen måle hvor dyktige ansatte og salongen som helhet er til å gjøre nye timeavtaler med kunder gjennom rebooking. Det skal være gøy å se at man gjør det bra! PS: Ikke vær redd for at kunden skal glemme sin nye time, de har full oversikt i appen og vi tilbyr også timepåminnelse på SMS. 

«Det som virkelig var tyngden på vektskålen for å velge Fixit var løsningene for timebestilling på nett og app.»

Måling og analyse

Vi har vår helt egen onlineportal, Fixit Online, som både ledere og ansatte får tilgang til. Her kan ledere produsere rapporter som viser antall timebestillinger som gjøres i salongen innenfor en gitt tidsperiode, inndelt i lokale og digitale timebestillinger i appen, på nett og på portalen Fixit.no. Du skal ha full oversikt over dine timebestillinger og statistikker! 

Vi gjør din salong synlig!

Med Fixit kan du lage din egen hjemmeside, kjøre kampanjer i sosiale medier og via SMS.

Mer om markedsføring