Kundebehandling

Fixit har innebyggede verktøy for personlig kundeoppfølging i salongen og i digitale kanaler.

Personlig kundeoppfølging

Vi har et verktøy vi er veldig stolt av, nemlig Fixit Kundebehandler. Med vår kundebehandler kan salongens ansatte gi kundene personlig oppfølging i Fixit-appen og via salongens nettbestilling. Når kunden har vært hos deg, kan du legge inn anbefalte behandlinger og produkter som kunden kan legge til ved bestilling av sin neste time. Slik kan du skreddersy kundens neste besøk, og samtidig forhindre at kunden bestiller feil behandling (har langt hår men velger kort hår, osv.) Ved å anbefale kunden produkter får man også vist fram at man tar vare på kundene sine og er god på kundeoppfølging! 

«Vi vil ha flere kunder inn døren, og vi vil ta vare på de kundene vi har. Lojalitet må belønnes.»

Kundebehandleren vår gir kunden en «Hent i butikk»-mulighet, hvor anbefalte produkter er enkelt å legge til i appens handlekurv. Funksjonen gir kundene en god brukeropplevelse, og du får automatisk opp melding i ditt kassesystem om ordren kunden har lagt inn. La det bli en fast vane å anbefale kundene produkter, og du sikrer din salong økt mersalg!

Elektronisk journal 

Fixit tilbyr en egen journal som tilfredsstiller behovene til fotterapeuter og andre som har behov og plikt til å benytte elektronisk journal. Du får all informasjon på ett sted, samtidig som verktøyet gjør det enkelt å laste opp bilder for å måle progresjon, eller journalføre informasjon på ferdige skisser.

Personvern og GDPR 

Kundenes trygghet og personvern kommer først! Fixit er selvsagt tilpasset den nye personopplysningsloven (GDPR) som ble innført i juli 2018. Salongens kunder kan selv redigere sine samtykker til markedskommunikasjon, og på forespørsel kan salongen slette kundeprofiler eller gi innsyn i registrerte personopplysninger når kundene ber om dette.

Spar tid med digital varebestilling!

Med Fixit bestiller du varer akkurat når det passer deg – og får mer tid til det du elsker.

Mer om lagerstyring