Slik øker du mersalg på produkter og behandlinger

70% av kundene til Ramsvik frisør- og hudpleiesalong i Solheimsviken mottar personlige anbefalinger på produkter og behandlinger fra sin frisør og hudpleier. Dette gir økt salg for salongen, men også en unik opplevelse for kundene med personlig råd og oppfølging. Se hvorfor daglig leder Miriam Seim mener Fixit Kundebehandler er viktig.

7 grunner til hvorfor bruke Fixit Kundebehandler?

  1. Gir kundene personlig anbefalinger av produkter og behandlinger mellom salongebesøkene.
  2. Anbefalingene vises i appen Fixit Timebestilling, på salongens hjemmeside og på fixit.no når kunden bestiller sin neste time.
  3. Kunden kan enkelt velge og bestille anbefalingen. 
  4. Verktøyet er i kassen, og er lett tilgjengelig og enkelt å bruke for alle ansatte.
  5. Verktøyet passer til alle kunder som ikke har re-booket etter sitt siste besøk.  
  6. Gir kundene personlig oppfølging og sikrer salongen mersalg. 
  7. Genial for å skreddersy kundens neste besøk og hindre at kunden bestiller feil behandlinger 

 

Spar tid og penger med Fixit!

Vårt mål er å sørge for at din salong tjener mer og reduserer kostnader med Fixit sine smarte løsninger. Vår butikkdata er ikke bare komplett – den er den smarteste i bransjen!

Kontakt oss for en demonstrasjon