Å drive en salong handler ikke bare om å yte best mulig service ut mot kunden i det øyeblikket de er der. Det handler om bygge relasjoner til både lojale kunder og nye kunder på sikt, og gi kunder grunner for et nytt salongbesøk - igjen og igjen.
Tekst: Cecilie Hagelin Nybø / Miriam Larsen Arradj
Du må jobbe målrettet for å sikre at verdens beste arbeidsplass kan forbli en lønnsom drift for fremtiden. For å få det til må du markedsføre – digitalt. Med Fixit Digital Markedsføring (FDM) kan du enkelt markedsføre informasjon fra salongen ut mot riktig kundemasse, på best mulig måte.
Det fine med Fixit er at vi, gjennom relasjoner til både skjønnhet- og velværebransjen i over xx år, kjenner salongens behov å lykkes. Gjennom synlighet på de rette stedene skal salongen få valuta for sin investering.
( Miriam fyller ut ulike funksjoner og og hva salongen kan oppnå)
Andre fordeler?